جاذبه های توریستی چین
نوشته شده توسط : پناهی نیا

پارک هفت ستاره گویلین چین

پارک هفت ستاره گویلین چین یکی از جاذبه های گردشگری مهم تور چین مرداد 98 به حساب می آید. این پارک حدود 400 هزار متر مربع وسعت دارد و در ساحل شرقی رودخانه لی و و در فاصله 1.5 متری شهر گویلین قرار دارد. مهم ترین جاذبه گردشگری پارک 7 ستاره پل گل, کوهستان پوتو, تپه شتر, کوهستان هلال ماه, جنگل ستون های سنگی گویهای و غار هفت ستاره می باشد. این پارک پر بازدید ترین پارک در کشور چین می باشد. اگر قصد بازدید از پارک هفت ستاره گویلین چین را دارید در فصول پرتردد (از ابتداری آوریل تا اکتبر) 6:00 تا 19:30 و در سایر ماه ها (از نوامبر تا مارس) از ساعت 6:30 تا 19:30 می توانید شاهد زیبایی های این پارک معروف باشید.

پارک هفت ستاره گویلین چین


معبد Xuankong چین

معبد Xuankong یکی از ترسناک ترین معبد های است که در بالای کوه هنگشان ساخته شده است.این معبد در جای غیر هموار و غیر استوار ساخته شده است.مسافران تور چین شهریور 98 فکر میکنند هر لحظه امکان دارد فرو بریزد ولی جالب است بدانید که این معبد ندیک 1500 سال است که سالم مانده و هیچ تغییری نکرده است.اگر از پایین به این معبد نگاه کنند  احساس میکنید در هوا معلق است.اما راز سالم ماندن این معبد در بالای کوه اتصال ستوان های چوبی به کوه است.در داخل معبد مجسمه های از جنس مس و آهن نیز وجود دارد.سوالی که ذهن همه را درگیر کرده که چرا این معبد در بالای کوه ساخته شده است این است که به دلیل آب و هوای آن منطقه وجود سیل و برف زیاد است.این معبد را در بالای این کوه ساخته اند تا از بلایای طبیعی در امان بماند.مسافرانتور چین میتوانند از این جاذبه گردشگری دیدن کنند و لذت ببرند.

معبد Xuankong چین

معبد Xuankong چین


برج سبز در چین

این برج پوشیده از 3000 گیاه است که برای جلوگیری از آلودگی هوا و اثرات آن ساخته شده است.برج سبز روزانه 60 کیلو گرم اکسیژن تولید میکنند تا افرادی که در این برج هستند از سلامت کامل برخوردار باشند.داشتن این گونه برج و ساختمان های که پوشیده از درخت و گیاه است به آلودگی هوا کمک میکند تا هم مسافران تور کیش هم مردمانی که در چین زندگی میکنند ریه های سالم داشته باشند.امسافران و گردشگران تور چین اگر به نیانجینگ سفر کردند از این برج هم دیدن کنند و لذت ببرند.علاوه بر گیاهی بودن این برج،چون آسمان خراش هم بوده زیبایی این شهر را دوچندان کرده است.برج سبز بیش تر از 1000 درخت و تقریبا 2500 درختچه از 32 گونه متفاوت را در خود جای داده است.

برج سبز در چین

برج سبز در چین


ورزشگاه المپیک گوانگدونگ چین

ورزشگاه گوانگدونگ چین ورزشگاهی به گنجایش 80000 نفری با صندلی های رنگی زیبا است که برای مسابقات فوتبال برگزار میشود.این ورزشگاه در سال 2001 ساخته شده است.مسافران تور چین نیز میتوانند در زمان برگزاری مسابقات در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

ورزشگاه المپیک گوانگدونگ چین

ورزشگاه المپیک گوانگدونگ چین

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی چین،دیدنی های چین،مکان های دیدنی چین،دیدنی های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: